När man är sjuk..

så släktforskar jag i en av grällstas fina ponnysars stam, alltså Molstabergs Max RWM 45. Hittar allt från syskon till farfar och barn och barnbarn. Självklart har han fler avkommor än vad jag har hittat men lite kul iaf. men ser ju utan tvekan vem som är pappan.
 
 Max Farfar Scrafton Night Owl RWM 43 f. 1987
Max mamma Twyford Majesta RWM 406 f.86
 
 
Vår Molstabergs Max RWM 45 f.1995
 
Max storebror Twyford Tuscan 36-009 f.1993
 
Max dotter Ekbäckens Suzy Swing f.1999
 
 Max första avkomma, dotter Exzentrics Nynna RWM 544 f.1999
 
Max barnbarn Exzentrics Next in Lyne f.2008
 
Max son Salstas Son Michelle f. 2000
 
Max son Molstabergs Calvin Klein f.2003
 
Max dotter Salstas Silver Pearl f. 2003
 
Max barnbarn Salstas Silver Bell f.2007
 


Kommentarer
Anonym

Hej, var inne och kollade lite på din blogg. Såg detta inlägg och tänkte att jag kollar och jag har hört om Max från en gammal kompis förut. Och träffade då Nynna för ungefär 2 år sen när hon stod på Säva ridcenter. Jag har vetat om Max ganska länge och tycker det är ganska "otroligt" att Nynna som jag träffade och gärna ville rida fast var halt då är Max föl. Lite kul 😊

2015-05-06 @ 21:48:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0