Kan någon förklara

Kan någon förklara för mig.
Varför ska jag gå omkring låtsas vara glad mot personer som snackar skit, sprider falska rykten och dessutom försvarar att en 12 åring önskat livet ur mig. 
Jag ser tyvärr ingen mening med det speciellt inte när jag inte ens fått en ursäkt/förlåtelse.
Det skrämmer mig att att man kan försvara orden "jag hoppas att folk slår dig" och "det var ett misstag att du föddes".

Hade jag sagt så vid den åldern till någon annan oavsett ålder skulle min pappas slaktat mig. 
Jag är glad över att mina föräldrar har varit hårda mot mig. Det har i alla fall jag vunnit på i längden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0