Blir inget grällsta för mig i sommar

Som rubriken lyder så blir det inget Grällsta för mim del i sommar vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Men pga av personliga skäl så har jag valt att ta en paus i sommar. Kommer givetvis att åka och hälsa på med Sara. 
Har ju lagt hästarna på hyllan ett tag för att satsa på Cheerleadingen så länge min kropp orkar. Cheerleadingen är något jag alltid brunnit för och nu känns det så otroligt kul att man är igång igen. Inte långt kvar till tävlingen och är så otroligt taggad! 
Jag har en fruktansvärd abstinens efter hästar men har varken tid eller råd nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0