skit vecka..

Den här veckan har varit så dålig. Hovslagaren kom inte när han sa att han skulle komma, hästen har glapp på två skor så jag kan inte träna inför nästa helg. hovslagaren kommer på måndag eller tisdag så har Max 3-4 dagar på mig att sätta igång Lora och börja träna. Jag har knappt pengar och nästa månad blir körig. har mer utgifter än vad jag troligtvis kommer tjäna. så vet inte hur jag ska göra plus att jag måste börja tänka på julklappar. just nu känns allt som en jävla börda. vill bara gå och dö någonstans. Att det var såhär jobbigt att bli vuxen trodde jag fan aldrig.. Ta mig här ifrån, jag ger upp snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0