Solidaritet

Lördagen: Som sagt, jag träffade mormor och Meggie(kusin) vi drog till grönan för att kolla på sommarkrysset då en syssling till oss spelade med sitt band (Stiftelsen) dom va riktigt bra. Inte nog med det så träffade vi några andra släktingar som jag inte träffat på sjukt länge.

 
Efter grönan drog jag till fridhemsplan och sa hej till Julle, sen drog jag till Karlas jobb och gjorde mig i ordning helt, tog ett glas vin och väntade på att Karla slutade jobbet. Sen drog jag, Karla och Amanda(Karlas kompis) till Ego, och där mötte vi upp Mimmi(Karlas kompis) också. Där började våran kväll. Runt 02:00 tiden drog vi vidare till Solidaritet då storebror spelade, Det var första gången jag såg honom spela och fyfaaan va grym han är!!
 
 
Fina Karla
 
 
 
Storebror




 
 
Och inte nog med detta då va det MATCH idag och AIK vann!!!!!! UNNTZ!!
Godnatt Bitches!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0