Frågor och svar som du inte visste om mig!

Vad är ditt fullständiga namn? - Linda Maria Kristina Karlsson

När är du född? -1 augusti 1994
Vart är du född? -
oj vet ej

 

Vart bor du? - Solna
Hur många syskon har du? -
En hel, två halv och två bonus
Vem är din bästa vän? -
Har ingen specifik bästavän, har flera nära vänner ist men mina närmsta är Patrik, Patrik, Isabell, Ludvig, Rosanna, Emilia, Anina, Anna och Linnea!
Vilket är ditt favoritdjur? -
häst och hund
Vilken är din favoritfärg? -
Svart och lila typ och NEON färger
Vilken är din favoritfilm? -
Oj ingen aning
Vilken är din favorit film-genre? -
kollar på allt så det spelar ingen roll
Vem är din favoritskådespelare? -
Har ingen
Vem är din favorit artist/band? -
Bring Me The Horizon
Vilken är din favoritlåt? -
Blessed with a curse
Vilken är din favoritbok? -
I det tysta, 14 år till salu och Skamfläck


Hur lång är du? -
kort* 156 cm
Vilken hårfärg har du? -
typ tråkig brun, men färgar halva lila på lördag
Vilken ögonfärg har du? -
grön
Vilket är ditt favorit tvprogram? -
kollar sällan på tv
Vem är din förebild? -
Vad är din högsta önskan? -
Fan vet jag, att jag skaffar mig ett bra jobb eller gifter mig rik. Skaffat någon eller några hästar och blir proffs.
Tror du den drömmen en dag blir sanning?-
Nej

 

Sparar du eller slösar du pengar?- Jag slösar för det mesta
Vilket är ditt favoritspel?- 
Cod
Har du någon du kan berätta allt för?-
ohja, om jag har!
Har du en hemlighet som bara du vet?-
Ja
Vilken är din favoritmat?-  
Kyckling
Vilken är din favoritdricka?-
Pepsi eller typ Redbullvodka
Hur ser en perfekt frukost ut?-
ingen aning

 

Vad är ditt drömjobb?- Proffs ryttare eller nått
Drömmer du ofta?-
ja, varje dag!
Saknar du någon?-
ja några faktiskt
Vad är det bästa som hänt dig?-
När jag lärde känna Julle
Vad är det sämsta som hänt dig?-
När jag hade självskadebeteende
Hade du kunnat ändra på det sämsta?-
Jag ändrade på det tillslut..

 

Tycker du om att städa?-Egentligen inte, men jag hatar att ha stökigt
Är du slarvig med dina saker eller väldigt rädd om de?-
Beror på vad det är för nått
Vad är din största fobi?- 
SPINDLAR!!!!
Tror du att du kommer övervinna den en dag?-
NEJ!
Hur många timmar per dag sitter du vid datorn?-
Olika
Vem är mest lik dig av alla du känner?-
Isabell skulle jag nog säga

 

Något du aldrig skulle klara dig utan? -Mobilen och musiken
Vilken är din favorit Marabou? - 
Jordgubb
Är du allergisk mot något? -
Killar som är för självgoda
Vad var ditt senaste köp? -
En Daim
När går du och lägger dig en vardag? -
Olika men runt elva kanske men somnar inte förän vid halv ett kanske
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?-
Flytta hemifrån och skaffa häst
Nämn en sak du är nöjd med över dig själv?-
Ögonen

 

Kärleks frågor

Är du kär just nu? - Hmm vet inte faktiskt, vi får se vad händer
Har du kysst någon idag? -  NEj

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - 
Ehm ja!
Har du ett förhållande? - 
Nej
Om nej, varför inte?- 
För att jag inte vet vad jag känner än
När går gränsen vid otrohet? -
Kyss
Har du varit otrogen och om ja, varför? - 
nej!
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - 
Ja typ en gång
Är du romantisk? - 
Ja när jag vill vara det så är jag det
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - 
Det vill jag inte direkt påstå, beror på hur man ser på saken.
Är du svårflörtad? - 
Ibland


Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? -
Om vännerna räknas, så ja!
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - 
Om syskon räknas så ja!
Har du haft sex med över 20 personer? - 
Nej det har jag verkligen inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - 
Både och!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - 
Nej
Är du en bra pojk/flickvän? - 
Vet ej
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? -
Adde
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - 
Hemligt!
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - 
Nope
När fick du din första kyss? -
Oooj, long time ago!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 
Pappa har en annan fru och mamma Finns inte. I don't know and I don't care!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? -
hahahah NEJ 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - 
Ja jag ska göra det tror jag, AIK!!!

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? -Hmm jag älskar unga hantverkare, jag tycker det är sjukt snyggt med snickar byxor!! :D Annars vet jag inte, har en så blandad åsikt!

Vad skulle du göra för den du gillar nu? - Allt för att få den personen glad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0