skriver av mig

Mitt liv känns som ett tillgjort och misslyckat liv. Inte för att jag ogillar det, för det går inte men jag tycker det är orättvist. Hur man kan förgylla ändras liv och göra det positivt medan man kan trycka ner mitt..
Vet inte vad man ska göra åt det. Här känns det som att jag alltid går med en klump i magen och man får aldrig någon lugn och ro. Sällan glada miner och sällan trevliga toner. Just nu skriver jag bara av mig känner för att jag skulle kunna babbla tills läpparna domnar. Hur mår man bra som person när man tycker ner andra. det är ju inte så att du gör dig själv större genom att göra så. Blablabla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0