Seeeeg Tisdag. + lite om min helg.

I fredags va jag och blowlade med Julle, hans storebror Jonathan och Jonathans flickvän Jessica. Det var riktigt trevligt Jag va sämst dock. Sen drog jag och Julle hem till julle, drog och köpte chips och sånt sen tjockade vi oss framför Tvn och hade det myys. Vi va ensamma med hans hundis som va sjuukt jobbig. Vi krigade om vem som skulle sova bredvid Julle den natten.. Jag vann!! :D
På lördagen va jag bara hemma och kollade på Vampire Diaries.. SHIIIIIT spännande!!! jag döör!
Och sen slocknade jag.
Igår va en seg dag, gick och la mig kl halv nio eller nått, hade världens huvudvärk och mådde illa.
 
Idag ska jag jobba, inte så jätte taggad men men!
 
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0