En del av en text som Bebi har skrivit!

Jag kommer alltid minnas våran första kyss på stan Jag lovar dig baby, den dagen var underbar När mina läppar mötte dina så fann jag mina svar Du o jag tillsammans, är det enda jag vill ha O jag är så sjukt glad att du känner likadant O för varje dag som går så växer mina känslor O för varje dag som går så minskar mina rädslor För att jag ska bli ensam o se dig gå din väg Men jag känner ingen oro när jag har dig här Jag är så jävla kär, en underbar känsla jag bär (Jag ska ge dig allt i världen, för de är du värd) Jag ska ge dig allt i världen, för de är du värd för Jag vet, jag är säker att det kommer en dag Då ja ber om din hand, o ja hoppas att du säger ja Att vara du o jag ett tag visst de e väl bra Men att dela en framtid vore helt underbart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0