Valborg, sprit och spyor!

Jag och syrran drog till M-uppsala på valborg, där träffade vi massor av våra vänner från Solna, inte nog med att vi gick lite smått vilse i början så va alla typ fulla när vi kom dit, men alla var roliga och glada, det var inte framåt senare 21:00-22:00 som hela uppsala typ va dränkt i sprit och spyor!

Jag och syrran va typ dom enda nyktra av vårt gäng, jag är faktiskt riktig glad över att jag inte drack en droppe, eftersom att det inte kan ha varit kul att gå runt i en okänd stad helt borta..

Jag fick istället ta hand om några av mina vänner. Påvägen hem var det kaos, Alla människor var hysteriska och tänkte typ att dom itne skulle komma på tåget. Det gick knappt att få luft när alla människor mosade oss.. Aja jag lever och är oskadd!

Tack Gott folk för att det ändå blev en ganska lyckad Valborg!


bjuder på tre bilder..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0