Svar på kommentar..och blablabla No shit!

jag är trött.. hade matteprov idag och jag klarade det. Sen har jag haft grill/tjejkväll hos Anna, med Emilia och Rosanna också. Det var riktigt mysigt att träffa dom igen!

Nu ska jag sova snart, ska upp tidigt imorn och jobba. Vi på Hammarbygymnasterna har avslutning imorn i Åkeshovshallen. jag ska vara där 8:30 och sista föreställningen slutar ca. 15:30 sen är det bortplock och direkt hem till Lisa för att göra sig i ordning och sedan blire ledarmiddag i Hammarbyhöjden på nån krog, så det ska bli kuul.

Svar på kommentaren i förra inlägget om hur man rensar en stad på idioter/svin.

Anonym: "du menar på män"

Svar: Jaa självklart menar jag på män, men dock bara dom som e idioter..

Godnatt sötisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0