Onsdag och strålande sol

Ja idag började jag kl 8, hade fysik första lektionen och jag är faktiskt nöjd med min insats på den lektionen, samma gäller kemi lektionen, jag fick någonting gjort.

Som alla vet så har det ju varit ett underbart väder. Efter min psykologi lektion hade jag rast i 2 timmar så jag mötte upp kära lilla Patrik G och köpte glass sedan satte vi oss i solen i obbsan och bara snackade. Riktigt trevlig rast va det! :)

Sedan hade jag idrott och det va faktiskt riktigt kul. Vi va på östermalms IP och hade olika stryrka och konditions övningar. Sedan blev jag så förvånad när jag helt plötsligt hade knappt 10 cm kvar för att sitta i spagat när jag för kanske 2 månader sedan knappt kom ner.. :O helt otroligt!

Men snart så kommer jag sitta där, :)

Nu ska jag typ sova, jag ahr världens huvudvärk och min halv är typ död :/ inte kul!

God natt mina fina, Puss ! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0