Maskrosbarn

"Till dom som haft det lika skitigt som jag, maskrosbarn från dag ett till graven, vissa står kvar medan andra går under, men glömmer aldrig skriken från den levande mardrömmen."

Detta är från Sober/Johan Alanders låt Från dag ett till graven.

Orden är så sanna och jag vill säga till alla er maskrosbarn där ute, Sluta aldrig att kämpa hittar du inget att kämpa för så kämpa för dig själv och skit i alla andra. Det finns alltid något, se dig omkring. Vi kämpar tillsammans allihopa, vi ska vinna kampen om livet!

Har ni frågor eller andra åsikter gällande liknande saker så går det alltid att mejla mig på
[email protected]
Eller skicka en kommentar.



Bilderna är tagen i Januari 2011. Hur tolkar ni läsare dessa bilder?
Ser jag ut som vilken tjej som helst? Ser jag välmående ut?
Lycklig eller osäker? etc.
Beskriv era tankar och var ni tror och tycker?





Kommentarer
hutten jabba

aså vill para mej me dej bakifrån som ett vilt djur

2012-07-19 @ 19:00:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0