Man kan..

Man kan inte välja sin familj men man kan välja sina vänner. Din familj får du dras med dagligen så välj dina vänner från hjärtat och var vaksam över så att du inte snubblar på några lögner och falskheter. Vänner kan man alltid byta ut. Men varför byta ut när man kan ha fler ist? 

Ta även hand om din familj även om de är jobbiga ibland men de är oftast det enda du har. Jag vet att det inte är lätt men man blir inte av med dem på ett ögonblick. Man måste lära sig att acceptera att alla är olika individet och har olika sätt att agera på. Dock är det inte min starka sida att acceptera sådant men jag vet att det är lösningen i slutändan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0