Förlåt för en dålig uppdatering..

Jaa som sagt i Fredags grillade jag med hos Anna med Rosanna och Emilia, det va riktigt mysigt. Dock äckligt väder, tur att man satt på balkongen då..

Igår gick jag upp 06:30 för att jag skulle ha avslutning med hela hammarbygymnasterna / föreningen på HG-galan, det va riktigt jävla kul asså och se alla små duktiga gymnaster men även alla äldre killar och deras enorma muskler. Om man vill se snygga kroppar på en och samma gång ska man gå på gymnastik uppvisningar.;) den sista föreställningen slutade kl 15:30, men sen var det bortplock. Efter det drog jag hem till Lisa så att vi kunde göra oss i ordning för Ledarmiddagen på en krog i Hammarbyhöjden som hette Malmgrenska Krogen, Och där va det Riktigt god mat..
Tack Hammarbygymnasterna för en grym dag igår! :)

Idag hängde jag med padre till Garaget och hjälpte honom, sedan drog jag och Emilia och gymmade, Riktigt stolt över oss!! :) BEACH 2012 här kommer jag! :)

Full rulle på lördagmorgonen att bygga banan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0