Uppe med tuppen! OCH FÖRBANNAD PÅ MÄNNISKOR!!!!

Började tvätta för typ en kvart sen. jag är så fruktansvärt trött på allt och alla. asså fattar inte ens vrf människor finns. Alla är dunna i huvudet. Orkar inte med den här jävla världen längre. finns inget jävla bra här. Man kanske ska gå tillbaka till det gamla vanliga, fan vet jag.?
OCH jag stör mig på människor som har en tendens att inte svara när man skriver till dom. Det gör mig så jävla förbannad och irriterad. hur kan det vara så JÄÄVLA SVÅRT ATT SVARA PÅ EN ENKEL JÄVLA FITTFRÅGA???? jag förstår inte problemet, kan någon förklara? nej tror inte att nån kan det..
Men antingen så tänkte dom smart.. Om dom inte har nått bra att säga så håller dom käften.. Fuck you! Vafan har jag gjort er lixom? inte ett jävla skit. NACKSKOTT PÅ ER!!! Förvänta er inte att jag ska svara när ni skriver era döda jävlar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0