Orkar inte med nått längre.

Längtar tills jag har tagit studenten och flyttar till skåne.. Pallar inte med folket här längre asså. Bara dryga kossor överallt. Bajs på er!

Känner mig helt och håller gråtfärdig, jag orkar inget längre. Det enda jag orkar är att lägga ner tid på att tänka på saker som att jag inte orkar med livet längre..
Jag älskar dom dagarna då livet leker, jag är hur lycklig som helst, och jag är nog den gladaste personen ni kan hitta på denna jord. men Poff, två timmar senare, vill jag spy på livet, vill bara gråta, och ingen förstår mig heller. och den som förstår mig är inte här just nu. Jag önskar att det fanns nån osm hade svar på alla mina frågor. Men det finns inte en jävel som har det. Vet inte vad jag ska säga, vill bara kunna blunda och försvinna bort från denna grymma värld. Alla är monster. Tyvärr. Men jag hatar er. Ni får mig inte att må bättre, jo kanske bara för stunden, men nu lixom, vem är det som lyssnar. Ingen.. Är trött på allt. Snälla Stick, försvinn ur mitt liv, vill aldrig mer se er.
  
Du var en hjälte i nöden, nu ropar du på döden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0