Svar på kommentar och Godnatt!

Jag fick en fråga från Anonym om av jag skulle göra i Skåne.

Svar:
jo jag hade tänkt flytta till Skåne ca 1-3 år kanske stannar vem vet. Men jag vill jobba med hästar och i skåne finns det folk som skriker efter hästskötare etc. och jag tycker även att skåne är en trevlig stad och jag gillar det stället. Så jag tyckte att det var ett bra tillfälle för mig att flytta dit efter studenten och leva långt ifrån storstaden då jag är ganska trött på stockholm och behöver lugnet som finn i skåne.
För övrigt så är Skåne ett paradis för tjejer då det kryllar av snygga killar.


Nu är jag helt slut efter att ha gått i skolan, jobbat OCH gått på en 2 timmars utbildning, kom hem halv tio och nu ska jag äntligen sova. Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0