Snart är gränsen nådd..

Eller gränsen är redan nådd, och jag pallar inte med skiten längre.. jag hatar människor, iaf vissa eller många. Andra förstår jag mig inte på, en del är helt komplicerade och förvirrar mig,. Vissa fullkomligt hatar mig. Jag siktar in mig på mitt mål eller så ger jag upp allt. 
Nästa... 

Det är så jävla mycket jag vill med mitt liv men inte ett skit går att göra mer än att klaga. Det är inte mina vänner som skapat den jag är. Det är bara två personer som gjort den jag är idag.. Dom undrar vrf jag är som jag är. dom borde fråga sig själva först.. Fuck det här asså. I'm out!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0