Killar.. Herregud säger jag bara!

I många fall är killar bland det bästa som finns på denna jord men ibland går dom till överdrift.

Jag stör mig så hårt på killar som tror att dom är störst, bäst och vackrast bara för att man råkad ge dom lite luft nångång. Stör mig på dessa killar som låtsas ha så sjukt bra självförtroende bara för att dölja att dom egentligen är skit osäkra på sig själva och måste uttrycka det på andra sätt.. Men sen finns det dom killar som verkligen har bra självförtroende och är medvetna om det, men det är en annan sak. Och Vad är grejen med att vissa killar tror att man vill ha sex med dom hela tiden bara för att man har haft det förut typ 2 gånger innan?.. , herre gud är dom födda igår eller?..
Nej grabben alla älskar inte dig bara för att du har snygg kropp och tror att du har bästa självförtroendet. jag avskyr dig, jag klarar inte ens av att se ett på röda converse. Du tror att alla vill ha dig, Fel, alla stör sig på dig och ditt sätt att vara. Jag fattar inte ens vrf jag lägger ner den här tiden på att skriva detta. men jag känner att det behövs. Du får inte större K*k bara för att du beter dig som en. Shit asså, grabben skaffa ett riktigt liv. Men det är ju klart, du är för Ego för att fatta det.


PEACE!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0