Hemma igen!

HEEEEJ!

Asså kom och tänka på en sak. Jag stör mig ganska hårt på att folk underskattar korta och lätta personer. Tex. alla underskattar mig för att jag är liten, vilket jag tycker är jävligt fel med tanke på att jag vet vad jag är kapabell till. Folk utmanar ibland ödet när dom väljer att tjaffsa med mig eller aa underskatta mig. Samma sak gäller nu, Det är inte många som tror att jag kommer klara Brandmansutbildningen men jag ska fan visa allihopa att man inte ska underskatta små personer. Som många säkert vet så kan jag bli jävligt förbannad när jag väl är skit arg och då borde man inte säga nått till mig. jag kan störa mig på allt jag hör, ser eller blir tvungen att göra under en dag. Och att många av mina vänner orkar med mig, Det är fan värd guld. Det är bara dom riktiga vännerna som vet när dom inte ska säga fel saker till mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0