Godmorgon fula sanning!

jag är trött, pallar inte gå till skolan. jag snackade med pappa om hur jag skulle göra med engelskan, har ju fått ig så måste pröva om heeela jävla kursen. men tänker säga till läraren att jag tar ett IG for the rest of my life. för jag skiter i det nu. jag pallar inte lägga ner tid på det när jag har svårt med andra ämnen.
Jag är arg, mitt hår är elektriskt och jag har kvar fucking wax i håret sen igår.. gick inte bort när jag tvättade.

Sen det roligaste med hela dagen är att jag ska jobba för första gången ikväll och få träffa dom söta små barnen. Hoppas att dom e söta iaf!

peace!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0