GDMORGON ALLA FINA LÄSARE!!!! :D:D:D:D

Idag vaknade jag upp som en kung, AIK ett steg närmre SM GULD i Hockey. Känns så jävla bra, och sen är det prämiär match på söndag i fotboll UNTZ!

Idag gick jag upp kl 8:20 och tog mig en powerwalk på 45 minuter, HUR SKÖNT SOM HELST!!!
jag är så sjukt jävla glad idag. Det är fint väder, solen skiner och jag mår super bra. Jag kommer från och med idag att skita i alla onödiga personer och bara tänka på mig och det personerna som jag faktiskt tycker om och inte det där personerna som är onödiga och tror att dom gör någon nytta, men resonerar helt fel. Kast på er! :)
säger bara FUCK YAAAH BITCHES!!


Puss!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0