Förlåt!!

Förlåt för en dålig uppdatering denna helg. Min dator har krånglat som fan, så har haft lust att slänga in den i väggen flera gånger..
Idag skulle jag träffat Isabell och The PatrikS meen det blev ändrade planer så jag drog till stan med syrran och hennes kompis, köpte en Chai latte och sedan satte vi oss vid Kajen i solen. Mysigt.
Imorn blir det en lång dag för mig. Börjar skolan kl 11.15 slutar 17.00, direkt till jobbet i björkhagen, sen åka lite tidigare från jobbet för att gå på utbildning i Hammarbyhöjden. sen kommer jag säkert hem runt 21.00-21.30 Då ska jag få käka middag.. HErre jag kommer döö!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0