Det här är den jag är,,Lär dig att Leva med det eller dra..!

Jag är en person som hatar människor som ska styra och ställ över mig, tala om vad som e rätt och fel..Ehm jag lär väl märka det själv..? eller?.. Jag har sjukt lätt för att bli förbannad och då kan det gå ut över allt och alla till och med döda ting. Det behöver inte vara en stor grej, det räcker med att man glömmer skriva en smiles till mig i ett sms så kan jag bli skit irriterad och störa mig på det. Jag blir även sjukt avis och svartsjuk för minsta lilla vilket jag hatar med mig själv.. men jag tänker oftast att jag vill ha saker och ting för mig själv. Jag HATAR tjocka och fula brudar som beter sig Sluty. Jag har lätt för att prata med folk om allt möjligt, jag är ärligt och rak på sak. Jag HATAR när man messar med någon sen mitt i konverstionen så slutar den andra att svara, jag blir så irriterad. Jag kan bli otrevlig,gnällig och SKIT dryg om jag får olika svar som jag inte förväntat mig eller vad som helst. Jag har lättare för att ha killar som vänner, kommer bättre överens med dom. Jag är en person som klagar mycket, men när jag får som jag vill eller får nått jag gillar då är jag glad.
Jag är bokstavligen trött och spyfördig på allt i detta trista liv. Inget händer. Ingen gör nått heller för att göra det bättre, inte för att nån gör det sämre men men. eller jo många gör mitt liv sämre.

KAN NÅN SNÄLLA GÖRA NÅTT MED MITT TRISTA LIV!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0