Berg och dalbana..

Precis som det står så är allt som en berg och dalbana. Ena dagen kan jag va skit glad och andra dagen mår jag skit och bara vill försvinna. Vet inte vad det är som händer med mig, jag har för mkt tid för att tänka och det är inga bra minnen som kommer upp. utan  det är alla dåliga som jag egentligen önskade att jag kunde Photoshopa bort. Jag orkar inte med alla dessa negativa tankar längre, jag vill vara en glad människa och behöva låtsas att jag är glad. Jag går många dagar med ett fake leende och låtsas att jag e skit glad. men nu på senaste tiden har det blivit allt mer tydligare. om jag kunde, skulle jag bara vilja krypa in och gömma mig i ett hörn tills allt löser sig, men inget löser sig genom att skita i dom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0