5 saker du inte visste om mig!

1. Jag brukar våld på döda ting när inget funkar som det ska eller som jag vill.
Typ som nu, min internet laggar som fan och jag vill bara slå sönder min dator.. Eller så kan jag få en känsla av att jag vill slå sönder nått, Typ en glasruta om jag e förbannad

2. Jag hade en dröm om att bli veterinär, nu ska jag bli Brandman.
Eftersom att många tror att jag inte skulle klarar av detta yrke så ska jag visa som att jag kan. 

3. Jag fyller 18 om 151 dagar.
Jag firar min 18 årsdag i Turkiet, får se hur det blir. Kanske blir våldtagen eller nått, Kul födelsedag blir det nog:P

4. Jag klarar inte av fula människor.
Asså jag spyr nästan på tjejer/killar som tror att dom är så snygga fast att dom är fula som stryk. Tycker nästan bara synd om dom, dom är tragiska.

5. Jag älskar killar med muskler.
Förut var det magmuskler jag avgudade men har nu lärt mig att magmuskler är överskattade. Det är arm muskler som gäller.

Något ni vill veta om mig, Då är det bara att fråga på, jag svarar på allt :)




Kommentarer
Anonym

Linda varför skulle du bli våldtagen i turkiet för menar du? det kan ju dulika gärna bli var som helst... tyvärr. /Ida

2012-03-05 @ 22:03:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0