Torsdag och nu är det..

..näääääära!!!!

Japp nu håller jag på att packa allt jag ska ha med mig till grällsta, sen ska jag g¨å över med all packning till hannahs pappa så att jag slipper stressa med det imorn för imorn ska jag ut och äta med mina kollegor från denna lägervecka som varit på gymnastikskolan och det ska bli riktigt mysigt, att kunna varva ner och "fira" att lägret är slut för denna vecka.
Idag va det riktigt fint väder så vi körde luftgolv och trampett utomhus. Jag och Felicia (kollega) körde lite volter på luftgolvet och jag körde rondat salto själv för första gången och det va riktigt skoj.
Nu väntar jag på att Titti ska komma hem för hon ville kolla igenom min packning, sen ska jag bara lägga ner allt i en resväska och sen är jag i stort sätt klar.
Imorn blir det direkt hem, duscha, fixa mig, iväg till stan, middag, sen hem och sova!

Nu ska jag göra klart mitt.. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0