SOMMARJOBB!! :D:D:D

Jaa som alla ver så älskar jag hästar. När jag va mindre va jag på ett ridläger som heter Grällsta Ridcenter. Iår sökte jag sommar jobb där och jag fick jobbet! Det ska bli så himla kul att jobba där i 3 veckor, träffa nya människor och syssla med sånt som är kul.
Jag mår så bra med hästar omkring mig och jag längtar som tusan!

Grällsta är ett underbart ställe för oss hästtokiga människor. Det är hur härligt som helst där och det ska bli kul att komma tillbaka efter 6 år :)

Här kommer jag bosätta mig i 3 veckor under sommarlovet.

Grällsta Poolen

Ridläger elever har det skoj





Kommentarer
Karla

Grattis :)!

2012-06-12 @ 08:08:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0