HuvudJävlavärk!!

Just nu har jag världens huvudvärk efter denna jobbdag. Det har varit en riktigt bra dag på gymnastiklägret, alla barn och supergulliga och vill lära sig mycket. Min grupp döpte sig till Apelsin Gymnasterna (Apelsinerna) och vår sal heter Citronsalen, Mycket fantasi. Imorn börjar jag kl 9 igen, då sitter jag som barnpassning i en timme sen kör lägret igång. Med lite positiva och peppande kommentarer så lyckades jag köra flickis stillastående själv på tunnmatta och det va första gången på 6 år, så nu denna vecka ska jag passa på att volta massor och sedan hålla igång det hela tiden. Det är så kul sen när man bara flyger över gräsmattorna.

Inga biljetter till SHM blev det för mig.. Vad ska man säga?

Aja snart ska jag gå och lägga mig, ska ju upp typ 7 imorn. Jippi!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0