HUR FAN KAN MAN ENS SÄGA SÅ!!!??

Läste nyss en nära väns blogg där hon lagt upp en printscreen på vad en anonym hade kommenterat i hennes blogg.
Asså hur i helvete kan man ens yttra dessa ord.. Om man nu hatar en person så mycket och allt vad det nu är säg det face2face ist till den personen så får vi se om du/ni är så tuff i verkligheten.. och en sak till SKAFFA DIG/ER ett större ordföråd. Eller är det bara dessa ord du lärt dig genom åren eller?

Blir så sjukt arg när jag läser detta, för jag tror inte att du som skrev denna kommentar skulle bli så glad om det va till dig/flickvän som kommentaren skrevs till.
Nu vet jag dock att Rosanna är en stark person och jag tror hon skiter i att folk har sina åsikter om henne för hon bryr sig inte. Men jag som är hennes vän blir skit förbannad.. Hur kan man som en MÄNNSKLIG person ens använda dessa ord BAKOM EN DATOR..? jag förstår ärligt talat inte.

Rätta mig om jag har fel..!

Kommentaren i Rosannas blogg:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0