Hjälp mig med mitt hästliv!

jag vet inte hur jag ska göra.

Antingen så hade jag tänkt flytta till Skåne och hitta ett stalljobb där, eventuellt en medryttarhäst också så att jag har något eget. Kanske foderhäst.

Eller så stannar jag kvar i Stockholm men flyttar någon annanstans där det finns mycket hästar. Eftersom att jag vill jobba med hästar och inget annat.

Min dröm är att skaffa en egen häst.. Det har varit min dröm sedan jag va liten. Jag vill jobba på ridläger men samtidigt vill jag åka på ridläger innan jag blir för gammal.

Mitt liv kretsar kring dessa fyrbenta varelser. Skulle nog inte kunna tänka mig ett liv utan dom.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0