En lång onsdag

Idag var det jag som höll i schemat för dem små gymnasterna. På schemat hade vi Redskapsbana, Cheerleading och 5-kamp. Barnen tyckte det va riktigt kul och det tyckte vi ledare också. Det var verkligen kul att se alla barnen heja på varann och samarbeta riktigt bra. Idag är jag mer död än vanligt, mina armar är helt slut efter att ha passat på en del handvolter etc.
Idag tog det en timme att komma hem eftersom att tågen är konstiga.. Idag ska jag tvätta till halv elva, jag vill ju ha ren tvätt när jag drar iväg till grällsta och det är snart bara 2 dagar kvar :D:D:D
Jag ska sova hos Hannahs pappa från fredag till lördag sen åker jag tidigt på lördag morgon :)

nu ska jag tvätta och fixa massa annat. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0