En härligt dag!

Idag bockade jag av tre saker på min plugg lista. 1: har fått godkänt i Engelska B, 2: blev klar med en G komletteringsuppgift i kemi A och 3: jag gjorde Prov i matte D som jag kände på mig att jag klarade.

Inte nog med det så va familjen och åt på en italiensk resturang i sumpan som heter Parma. Riktigt god mat har dom där asså, man nästan rullar hem efter att man har ätit där.

Nu ska jag snart sova, men satt och funderade lite på vad jag ska ge i studentpresent åt en god vän till mig som tar studenten nästa vecka.

Vad kan man ge?

Fundera på den så ska jag också fundera!

Godnatt puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0