14 dagar kvar sen är man på Grällsta!

Ja, jag har nu Tvättar alla mian ridkläder och kollat igenom vad jag hade. Lite smått roligt att jag trodde att jag behövde fler ridstrumpor men istället hittade jag 5 Par i min ridväska, så det behövdes inte. Behöver inga nya ridhanskar. Men fick låna två par ridbyxor av Linnea som hon aldrig använder. För jag hade bara ett par hela ridbyxor som är svarta och det är itne så najs att gå runt i svarta byxor varje dag. Väldigt snällt av Henne!

Att jag ens tänker på det nu, men jo det är faktiskt ett litet måste så jag jobbar på ett gymnastikläger veckan innan grällsta.

Min packlista:

*3 par ridstrumpor
*3 par ridbyxor
*3 stall T-shirtar
*Ridskor
*Ridhjälm
*Ridväst
*Ridhandskar
*Gummistövlar
*3 T-shirt
*2 par Tights
*3 Tjocktröjor
*3-4 Linnen
*6 par vanliga strumpor
*Bikini
*4 BHar
*7 par trosor
*2 Par shorts
*Mjukis shorts
*Myggmedel
*Schampo och balsam
*Tvål
*Pengar
*Tandkräm
*Tandborste
*Hårborste
*Regnjacka
*Tvättmedel
*Sängkläder
*Handduk
*Tygskor
*Headset
*Mobil
*Laddare till mobilen

Aa det var min packlista.. jag har säkert glömt nått men det är ju ingen fara nu.

Det ska bli så kuuuul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0