Svar på frågestunden!

Amanda: Är du singel?
              Vad tycker du om min blogg?
              Är du på g med någon?


Svar: Jaa jag är singel!
         Jag tycker att du har en fin blogg, snygg design
         Nej jag är inte på g med nån, eller skulle inte vilja på stå det iaf.



Guillaume: Vad är det första du kommer göra när du fyller 18?

Svar: Det första jag kommer göra är att Fira med en flaska champagne, typ!
Nej men det blir först fira med släkten, sen ut med alla vännerna och klubba, antar jag.


Arian: vad var din första reaktion när du såg/träffade mig:)?

Svar: Tänkte typ bra " shit där är ju han"


Kurt: Vad tycker du om den sittande regeringen?

Svar: Jag är verkligen inte intresserad i politik eller nått, Tycker bara att SD inte har något med regeringen att göra och dom borde åka ut!


Simon Almgren/anonym: Jag tkr du är beroende at uppmärksamhet, kan du SNÄLLA sluta med det.... tack på förhand.
och du ser ju inte så jävla bra ut heller precis. MVH: Simon Almgren
Anonym: Tkr du att adam är snygg?

Svar: Hej "Simon", Tack för att du uttrycker dina åsikter. Tyvärr kan jag säga att du inte är speciellt smart.
jag har fått två frågor från dig en där du kallar dig Simon och en där du kallar dig Anonym. Synd bara att jag är så sjukt smart och spårat din IP adress så jag vet vem du är ;)
Okej om jag söker uppmärksamhet, antagligen så lyckas jag eftersom att jag fick din uppmärksamhet. OCH jag har faktiskt aldrig påstått att jag ser bra ut heller, det enda jag vet är att du är riktigt ful och borde träna.

Och jag känner många adam, och det är väl typ nån som ser ok ut.

MVH LINDA


M: har du fräknar på bullfittan?

Svar: Kul att du påstår att jag har en bullfitta, ganska kul att du vet det. Men det är lite svårt att ha fräknar på nått man inte har..

Mikaela: Vad e din favorit mat?
              hur gammal är du?
              Oskuld?
              Har du kille?
              Hur ser din dröm kille ut?


Svar: Har ingen speciell favorit maträtt, äter i stort sätt allt
         Jag är 17 och fyller 18 om lite mindre än 7 månader.
         Nej det är jag inte.
         Nej jag har inte kille
         Hmm, svår fråga. Han ska vara lång och ha muskler, en underbar personlighet, sen är jag glad!


Lisa: Vem är din bästavän?

Svar: Kan inte påstå att jag har nån bästavän på det sättet, jag har många nära vänner som är helt underbara.
Några av dom är Ludvig, Isabell, Ida, Rosanna, Emilia, Anina, Anna Och Syrran såklart. Jo, skulle påstå att syrran är den bästa!





Tack För alla frågor, förväntar mig lite bättre frågor nästa gång och inte så omogna..

Puss!


Kommentarer
Anonym

Du vet väl att det är ett brott att ta reda på vem som har ett visst IP-nummer. Om någon bestämmer sig för en anmälan kan du få böter/samhällstjänst som straff. Säger inte att jag ska göra det men ville bara att du kanske ska tänka dig för nästa gång.



Sen är det kul att veta att du är emot demokrati. Detta säger jag eftersom du vill att Sverigedemokraterna ska bort från riksdagen. SD fick så pass mycket stöd från svenska folket att det vore att gå emot demokratins största regel att kasta ut dem, yttrandefihet. Alla har rätt till en åsikt och att få yttra denna utan att känna sig hotad osv.

Känner inte dig och vill inte heller lära känna dig men var bara tvungen att skriva detta, ha en bra dag!

2012-01-07 @ 16:11:48
Hannah

Aaw gulle!

Såg kommentaren över samt de patetiska frågor du fått in..

För det första till "Anonyn/ simon".. Om du har sånna jävla problem med att hon söker uppmärksamhet så varför ge henne den? Hade du varit en relativt mogen person så hade du struntat fullständigt i Linda och hennes blogg, du är inte tvingad att besöka den och dina patetiska kommentarer kommer inte att göra någon som helst skillnad.. Om någon är uppmärksamhetssökande så är den personen DU, du kundd inte hålla dig borta från folks ögon och var tvungen att skriva så töntiga saket i hopp om att folk skulle hålla med/ skratta.. Förjävla omoget måste jag säga..



Personer som skrver diskriminerande frågor är inte ens värda att ta upp, för det är precis vad de vill..



La även märke till att "Kurt" kom med sin åsikt angående ditt utralanfde om SD.. Vill bara säga att din poängtering angående yttrandefriheten var rätt tramsig, visst alla har sin åsikt, men vad hände med att alla är lika mycket värda liksom? Det är väl det vi strävar emot, allas åsikt ska bli hörda som du säger, men genom att ha ett parti som SD i regeringen så går vi emot just det, med tanke på att detta parti anser att personer med utlänfskt påbrå inte hör hemma och bör bli utkastade, vad hände med deras röster? Tack..

2012-01-08 @ 01:49:18
URL: http://haanahmelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0