Uppdrag att utföra i bloggen..!


Jag har nu fått i uppdrag att skriva mer om hur jag tycker en kille ska vara, om vart jag bor/bott, mina nära och kära, tips etc. Men jag tänker även nu varje vecka utse veckans Hunk och veckans Babe, kan även vara kändisar.. Så om ni vill tipsa mig eller nomenera nån så mejla mig en bild på den person som du vill nomenera till [email protected] och även en liten text om personen, får jag inga tips utser jag själv två personer. Jag tänker även varje vecka svara på 3 olika frågor om allt möjligt. 

Låter det som en bra idé eller har ni fler idéer som ni skulle tycka vara kul att läsa om?

 
Det snöar.. No shit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0