Svar på kommentar!

Kommentar:



Svar:
Tack för din kommentar "c".
jo så här ligger det till, jag bryr mig för att bruden snackar gojja om det här med att sverige har fullt med fattiga människor och att man ens kan säga att man är rädd för fattiga människor. Och jaa hon är smart som fångar sina läsare på det sättet MEN hon tjänar inget på det förutom pengar.
Och det klart jag kan säga att svenska killar är snyggast, det är ju inget negativt..elleR?..Så jag kan inte hålla med om att jag är lika låg som henne.


Kommentarer
c

Asså jag försöker inte vara elak, men vad jag menar är att man inte ska säga att SVENSKA killar e snygga...eller RYSKA eller ARABER eller SPANJORER... En svensk kan va ful och en annan svensk kan va ursnygg. det här inget att göra med vart han kommer ifrån. Men Hanna här en blogg som går ut på att provocera, så om hon säger sånt gojja så blir vi inte så förvånade...hon här valt att bli hatad! Men din blogg ser fin o ärlig ut, inte provocerande...men i det inlägget provocerande du faktist, precis som henne

2012-01-04 @ 19:12:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0