Ni är min andra halva.. <3

Syskon är alltid syskon och även fast man bråkar betyder som mest av allt för en.
Mina syskon är helt underbara, dom ställer alltid upp  för mig och lika så försöker jag ställa upp för dom när dom behöver hjälp och råd.
Vi har så sjukt mycket minnen ihop och vi gör så sjuka grejer som saker man knappt skulle kunna komma på. vissa dagar skrattar vi åt ingenting andra dagar är vi hur dryga som helst.

Min syster Hannah är en ganska crazy brud som tänker på alla andras bäst. Det var inte länge sen vi lekte med bratz och hoppade runt på landet och lekte att vi var hästar. Det är helt sjukt att tiden går så snabbt, med åren har hon blivit helt Wild, eller asså hon har sina idéer för sig. Hon ställer upp för mig i alla lägen och verkligen lyssnar. Hon ger mig råd och berättar även sina åsikter även fast dom är emot mig, med det är bara för att jag ska se saker från fler perspektiv.
Bruden älskar att sjunga, det går inte en dag utan att hon sjunger. Ibland får hon sina galna skratt attacker, hon skrattar så mkt att hon knappt kan andas och hon gråter. Hannah är förövrigt en riktigt underbar person och vi hittar ofta på spontana saker. Vet nog inte vad jag skulle göra utan den galna tjejen, kan tillägga att hon är en gamer!! Och jag Älskar henne!


Min lillebror Jens är en ganska blandad person. Även fast vi bråkar ständig så tillhör det syskonkärleken. Jens är en person som är ganska lik mig, pratar först sen tänker vilket inte är bra alla gånger. Ibland säger han så sjuka saker att man knappt kan hålla sig från skratt. Ibland kan han komma från ingenstans och ba sjunga och dansa och det låter som en skata, haha inget illa menat. Men det är sån han är och det är det som gör han till den han är, just Jens. Han är också en person som går att snacka med när han är seriös. Jag litar mer på han nu vad jag gjorde för kanske 2 år sen. men Shit va ungen växer och blir stor, asså inte tjock. Ibland när vi är ensamna hemma har vi så sjuka stunder att man ligger på golvet och asgarvar. Han kommer alltid att vara liten i mina ögon, och jag kommer alltid ställa upp för han!  


Men vad är vi alla Tsm? Jo Oslagbara! Älskar er mina fina.. Hoppas ni vet det även fast jag är Bitterf*tta ganska ofta.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0