Jag står hellre ensam kvar än kvar med bara falska person

Jag har alltid hört att jag är ego, skiter i andra, bryr mig bara om mig själv, gör så att jag ska stå i en bra dager hos någon annan etc.

Vad folk inte fattar är att jag blivit vad dom gjort mig till. jag bryr mig om mina vänner men bara dom som bryr sig om mig. Jag skiter seriöst fullständigt i dessa personer som låtsas vara min vän, låtsas lyssna på mig etc.

Vrf ska jag ens lägga min energi på att följa en massa oskriva regler/lagar när dom egentligen är sjukt onödiga. Vrf ska jag ens bry mig en person som inte vet ett skit om mig, Vrf ska jag ens bry mig om någon som inte ens tar reda på fakta innan han/hon öppnar käften utan ist går och tror massa saker. Jag säger bara skyll er själva om ni står där med massa falska vänner.
Vrf ska jag ens lägga energi på att förklara för någon som redan bestämt sig för att slänga hat? jag förstår verkligen inte grejen. säg vad ni vill men jag gör som jag alltid gjort och kommer alltid att göra,, Skita fullständigt i dom som går runt och hatar mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0