hmm hur tänkte han/hon nu?

Kommentar från anonym: Du vet väl att det är ett brott att ta reda på vem som har ett visst IP-nummer. Om någon bestämmer sig för en anmälan kan du få böter/samhällstjänst som straff. Säger inte att jag ska göra det men ville bara att du kanske ska tänka dig för nästa gång. Sen är det kul att veta att du är emot demokrati. Detta säger jag eftersom du vill att Sverigedemokraterna ska bort från riksdagen. SD fick så pass mycket stöd från svenska folket att det vore att gå emot demokratins största regel att kasta ut dem, yttrandefihet. Alla har rätt till en åsikt och att få yttra denna utan att känna sig hotad osv. Känner inte dig och vill inte heller lära känna dig men var bara tvungen att skriva detta, ha en bra dag!


Svar: tack för din kommentar. Det roliga är att jag inte sökte upp personinformation utan bara från vilket område ip adressen kom ifrån. Och utifrån det så listade jag själv ut vem det var. Sa aldrig heller att riksdagen skulöe slänga ut SD. Syftade mer på att nästa gång det är val, så borde dom åka ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0