Glömt att välkomna det nya året 2012!

Jag vill hälsa vårt nya år 2012 välkommen!

2011 Kan rent ut sagt ta sig, eller aa nästan. Jag har haft mina ner och upp gånger, Men verkligen allt hände i slutet av 2010 som påverkade början på 2011. Det är mkt jag ångrar som saker jag gjort, sagt eller inte gjort. Önskar ibland att saker och ting aldrig någonsin hände, men ändå var det bra för min egen skull. Jag lärde mig av mina misstag och jag har lärt att försöka ta tag i problemen (lite iaf).

Jag vill tacka alla mina kära vänner som ställt upp så mkt som dom gjort men framför allt min syster som alltid funnits där för mig i vått och tort och verkligen orkat med mig. Känner dock att jag har skuldkänslor för att ha låtit henne lyssna på alla mina problem ist för att gå till mina föräldrar direkt så att dom faktiskt kunde hjälpt mig från första början. Men jag vågade inte. Jag va rädd för att dom inte skulle förstå mig, men nu i efterhand har jag insett att dom faktiskt inte är födda på stenåldern. Dom har också varit unga, men kanske inte lika dumma som jag.

2011 slutade dock grymt bra, iaf som senaste halvåret.

Skolan har gått sämst hela året, men nu ska jag försöka ta tag i skolan på allvar.

Jag är redo för en ny start, HEJ 2012!



Kommentarer
Hannah

Aaw sötis<3

2012-01-04 @ 23:21:32
URL: http://haanahmelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0