Im back on track, Bitches!

Ja, som säkert alla har märkt så har jag varit "borta" haha ja från bloggen iaf Men nu är jag tillbaka. Vet att ni har saknat mig!

Den senaste månaden har varit Pain in the ass, helt sjukt vad jag är irriterad på allt och alla samtidigt som jag är den lyckligaste.
Det är helt sjukt hur man kan hata någon samtidigt som man tycker om den, att man kan bli så irriterad och bitter samtidigt som man vill vara glad och lycklig. Livet är ganska komplicerat. så bajs på det.. Får bara huvudvärk.

Idag har jag solat med syrran, sen drog vi till Centrum och shoppade lite. Jag har fixat naglarna och lite sånt.

Ska kolla på Big Brother sen, och jag har faktiskt börja tycka om Hannah Widerstedt, för jävla skön brud!

Ganska nöjd faktiskt


BTW.. Jag har även klippt av min hår! (Tagen innan jag klippte mig) RIP mitt hår.



Om ni har några frågor som ni vill ha besvarade så är det bara att fråga. jag är öppen för alla frågor!


Puss och kram hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0