Fin besök idag!

Jaa jag tog den där sprutan iaf, kändes inte och det gick fort.. Har inte ens ont längre.
Efter att jag och syrran hade vaccinerat oss drog vi till Solna C, och jag la ner lite pengar på ett par örhängen, Skit snygga enligt mig.

Om en stund får vi besök av Adina Linné (Tittis väninnans dotter) som är föredetta model, Jättesöt och mysig person att umgås och prata med:) aa hon är även Tillsammans med den där snygga Paradise Hotel Stefan! om ni kommer ihåg han? haha


Fina Adina och pojkvännen Stefan!



Sprutan..





Örhängen från Glitter 100 Spänn!



Puss på er ett tag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0