...

Idag träffade jag min bästavän Ludvig, vi togen mysig promenad till Ica och sedan va vi ute och snackade massa skit om allt möjligt. riktigt fin väder va det också. Sen gjorde han en ny Header åt mig, visst är den fin? :D

Jaa, vad ska man mer säga, jag e trött på livet. Nej men ärligt talat.. Ibland har jag dom där dagarna som jag bara vill försvinna, krypa ner under jorden och aldrig komma tillbaka, jag vet det låter tragiskt men tyvärr så känns det så. Allt jag säger eller gör blir bara fel, man söker anledningar att tjaffsa med mig om just för att jag tar åt mig och just för att jag blir skit förbannad och sedan vänder skiten så att det ser ut som att det är mitt fel för att jag visar ilskan tydligast och inte tänker på vad jag säger.
Jag är trött på allt och alla, dom enda som får mig glad är syrran och mina närmsta vänner. Ingen annan förstår mig. Så f*ck det här!
Ska bli så j*vla skönt att flytta till skåne efter att jag tagit studenten och börja om allt på nytt igen.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0