HEEEEEJ IGEN!!!

Tja allihopa, nu har jag äntligen tid att blogga igen efter lite uppehåll. jag har typ fullt upp hela tiden känns det som så jag har inte hunnit blogga. men i alla fann förra veckan var jag ju i Alanya och det var gryyyymt najs. Och gissa vem som fyllde 18?!?! jo jag :) Vi badade och solade för det mesta, shoppade på kvällarna och åt grymt god mat. Inte nog med det så tog vi oftast en varsin drink varje kväll och bartendersarna och servitörerna va sjukt roliga och trevliga. Ja fick även träffa lite släkt från pappas sida som jag nog aldrig i hela mitt liv har träffat och det va supertrevligt :) Lägger upp bilder i ett annat inlägg Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0