En del av den gamla jag

En del av en text som jag skrev i januari 2011.

Texten talar för sig själv. Men nu efteråt fattar jag ärligt talat inte vad jag tänkte med, förresten.. Jag tänkte inte alls..!

 

"jag vet inte vad jag ska säga mer men han gör mig både glad och ledsen och ingen kille ska NÅGONSIN göra dig ledsen då är han ingen riktig kille. Men korkad som jag är, skiter jag i det,, han får göra mig ledsen för jag är så jävla svag för han och det är också det som ger honom mer styrka, Han vet exakt vad han ska göra och inte göra. jag fattar inte vad hans problem är, vrf vill han få mig att framstå som dum? det är för mig helt obegripligt. Jo för att han vet att jag innerst inne är smartare än honom men med tanke på att han vill framstå som smart trycker han ner mig och mitt självförtroende och gör sig själv smartare på det sättet. Hur fan ska allt sluta, när kommer det sluta?

När man har en känsla av att man börja växa ifrån det eller när man försöker glömma, då kommer de tillbaka och ger en hopp om att det kanske kommer bli bättre. Man inbillar sig en massa skit. Man tror att om man kämpar lite så kommer det att kunna funka.. Bullshit det kommer aldrig att funka isf bara på hans villkor och krav. Du kommer tillbaka som alla sägar med svansen mellan benen och vill ha mig tillbaka och då är jag med i den onda cirkeln igen omedvetet. det är ett helvete att ta sig ut, det bara snurrar och snurrar. Men när man väl hittat fäste om utvägen trampar man snett, halkar och faller in i cirkeln igen. Allt är ett rent helvete!..

Fuck you,, It's over Bitch!!!"


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0