Skola, jobba, äta, sova.. Etc!

Ja idag började jag 9, ganska skönt, sen slutade jag 12, kom hem vid ett, läste lite psykologi, sov en timme sen drog jag till jobbet. Idag kändes det skönt att jobba, har lärt mig alla barnens namn så det känns mycket roligare. Förra veckan började det även en ny tjej att jobba i min grupp så ny är vi tre ledare, hon är ett år äldre och riktigt trevlig.
Imorn ska jag träffa min andra grupp för första gången så det ska bli kul, kommer dock vara trött.

Imorn börjar jag 9:30, slutar 11:15, kommer sitta kvar i skolan och plugga lite matte sen dra hem äta packa grejer, plugga, dra och jobba sen hem och sova :)

Nu ska lillskiten sova, Natti!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0