Saknar livet som Hästtjej!

Jag saknar verkligen livet som hästtjej, Det är helt sjukt hur man kan fästas vid en sport på det sättet men det är ju för att man håller på med levande djur. Saknar den tiden då man gick till stallet på helgerna och borstade på sin favorithäst, hjälpte till i stallet med olika saker. Jag älskade att skämma bort min plutthäst med PimPim godis, ni vet såna där röda båtar?. Han älskade såna, minns den gången då jag skulle tävla min Älskade Van Halen första och sista gången. Han fick en PimPim och den suttade han på hela tiden medan jag stod och knoppade hans man. Ååh saknar han så himla mycket, han var verkligen min bästavän. Jag funderar nästan på om jag vill ta över honom när han Pentioneras från ridskoleverksamheten.

Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar denna häst. När jag red på ridskolan så var det han och jag, Vi var ett Team. Bara han och jag. Van Halen är nog den enda mannen i mitt liv!

Jag älskar dig fina häst, Du är helt Amazing! <3







Kommentarer
Rebecca

SV: Tackar, min kompis gjorde den till mig, men det är en gif bild :)

2012-04-03 @ 20:41:49
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0