Så uselt!

Idag va det Aik match, De mötte GIF Sundsvall. Ganska så uselt spel förutom det 10 sista minutrarna. Det var ett riktigt äckligt väder, Mina fötter var bortdomnade och jag frös ganska rejält.. Blir så arg på att Aik spelade så slappt idag. MAtchen slutade 1-1.. SÅ AAARG!!!
Tre hemmamatcher har varit och inte en enda match har vi haft fint väder.. antingen regnar det eller så snöar det. Nu får vädret ta och skärpa sig till nästa match DERBYT!!!!! då ska vi krossa Apgården!!!

Aja förövrigt har jag haft en ganska najs helg, i fredags va jag ju på Norlie och KKVs spelning på Söder, Riktigt grymma grabbar. I lördags tog jag en promenad sen hängde jag med grannbarnen till stallet för att hjälpa dem när de skulle rida.

Nu ska jag typ sova, för jag är så otroligt trött och jag ska jobba imorn!

Godnatt, Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linda Karlsson

Linda heter jag, 20 år och bor i Stockholm.

RSS 2.0